Nota: este contenido se está traduciendo 

Sintonia-unea

  Nire gorputzarekin BAT

Egunerokotasunean, gauzak egiten ditugu kontuan hartu gabe nola gauden, zer sentitzen ari garen, zer-nolako pentsamenduak ditugun momentu horietan, eta sentimendu eta pentsamendu horiek gure portaerak eta erabakiak baldintzatzen, bideratzen dituzte.

Komenigarria da gelditzeko tarteak hartzea horretaz ─gure egoera emozionalaz─ kontzientzia hartzeko, ahal dugun neurrian, gure eta taldearen ongizatearen aldeko portaerak izan ditzagun. Horretarako, entrenatzea da gakoa!

 

HELBURUA

  • Arnasaren bidez, nork bere emozioekin, pentsamenduekin eta gorputzarekin konektatzea

GARAPENA

Erlaxatzeko leku lasai bat behar da, inork molestatuko ez duen leku bat; saiatu behar da isilik egoten. Askotariko jarrerak erabil daitezke erlaxatzeko; esaterako, gelan eserita, bizkarra tente, besoak izterren gainean jarrita eta begiak itxita.

Erlaxatzeko, ezinbestekoa da arnasketa sakona eta lasaia mantentzea. Ikasleek beren gorputz-ataletan ipiniko dute arreta, oinetatik hasi eta goraka joanda. Atal bakoitzean, zerbait gogortuta daukaten aztertuko dute eta, izanez gero, atal horri lasaitzeko agindua emango diote. Besoak, sorbalda, lepoa eta burua ere aztertu eta tentsioak askatuko dituzte. Bukatzeko, eta gorputzaren atal guztiak aztertu ondoren, arnasan ipiniko dute arreta.

Erlaxazio-saioa amaitzean, ikasleek arnasa sakon hartuko dute eta, besoak luzatzen dituzten bitartean, begiak irekiko dituzte.

DENBORA

5’30’‘

BALIABIDEAK