Oharra: eduki hau itzultzeko lanetan gaude 

SINTONIA-UNEA

 Isiltasunaren minutu magikoa

 

Egunerokotasunean, gauzak egiten ditugu kontuan hartu gabe nola gauden, zer sentitzen ari garen, zer-nolako pentsamenduak ditugun momentu horietan, eta horiek guztiek baldintzatzen, bideratzen  dituzte gure portaerak eta erabakiak. 

Komenigarria da gelditzeko tarteak hartzea, horretaz kontzientzia hartzeko, ahal dugun neurrian, gure eta taldekoen ongi izatearen aldeko portaerak izan ditzagun. Horretarako, entrenatzea da klabea!

 

HELBURUA

Arnasaren bidez, nork bere emozioekin, pentsamenduekin eta gorputzarekin konektatzea

GARAPENA

Erlaxatzeko leku lasai bat behar da, inork molestatuko ez duen leku bat; saiatu behar da isilik egoten. Askotariko  jarrerak erabil daitezke erlaxatzeko. Gelan egingo da, eserita, bizkarra tente, besoak izterren gainean eta begiak itxita.  

Erlaxatzeko, ezinbestekoa da arnasketa sakona eta lasaia mantentzea. Erlaxatzean, burua ere lasaitu behar da. Ikasleak saiatuko dira pentsamenduak lasai eta modu libre batean uzten, blokeatu gabe.

Erlaxazio-saioa amaitutakoan, ikasleek arnasa sakon hartuko dute, begiak irekiko dituzte eta, poliki-poliki besoak eta hankak mugituz, gorputza luzatuko dute.

DENBORA

Audioak 3 minutu eta 20 segundo irauten du. Ariketa praktikatu ahala, isiltasun-unea luzatzen joango gara, lau minutukoa izan arte.

Gomendatzen da DBH 1-2 mailetarako proposatzen den 1.1. jarduera aldez aurretik praktikatzea.

BALIABIDEAK

Audio hau izango da gidaria: