-
Altuna, J. M. eta Arretxe, I. (2008). Adimen emozionala. Lehen hezkuntza. 3. Zikloa. (10-12 urte). Donostia: Gipuzkoako Foru Aldundia. Berrikuntzako eta Jakinaren Gizarteko Departamentua.
-
Ezeiza, B., Izagirre, A. eta Lakunza, A. (2008). Adimen emozionala (12- 14 urte bitartek ikasleentzat). Donostia: Gipuzkoako Foru Aldundia.
-
Gascón, M. (2017). Creciendo con MindFulness. En casa y en la escuela. Madrid: Edaf.
-
Gilligan, C. (1982). La moral y la teoría. Psicología del desarrollo femenino. Lawrence Kohlberg-en garapen moralaren teoriari kritika,
-
Kaiser, S. (2017). Juegos mindfulness. Mindfulness y meditación para niños, adolescentes y toda la familia. Móstoles: Gaia Ediciones.
-
Medrano, C. (2002). Piagetengandik Kohlbergengainaino. Psikologia genetikoa garapen moralaren kasuan. HIK HASI, 17- 43
-
Ortega, R. (Coord.). (2015). Convivencia y ciberconvivencia. Un modelo educativo para la prevención del acoso y el ciberacoso escolar. Boadilla del Monte: Antonio Machado libros.
-
Pujolas, P. eta Lago, J. R. (Koord.). IK/KI programa («Ikasteko Kooperatu / Kooperatzen Ikasi») Taldean ikasten irakasteko. Ikasketa kooperatiboaren inplementazioa ikasgelan.
-
Seminario de Educación para la Paz y Asociación Pro Derechos Humanos. (2010). Jolasen Alternatiba II. Bakerako hezkuntzako jolasak eta dinamikak. Madril: Los libros de la Catarata.
-
Sastre, G. eta Moreno, M. (2004). Resolución de conflictos y aprendizaje emocional. Barcelona: Gedisa.
-
Segura, M. eta Arcas, M. (2008). Relacionarnos bien. Programas de competencia Social para niñas y niños de 4 a 12 años. Madrid: Narcea de Ediciones.
-
Snel, E. (2017). Erne eta bare, igelaren pare. Bartzelona: Kairós.
-
Grupo Pentacidad. (2005). Bizitzarako gaitasuna eta balioak. Bizikidetza eta tutoretza. Vitoria-Gasteiz: Hezkuntza eta Unibertsitate Ikerketa Saila. Eusko Jaurlaritza.