Irakaslearen konpetentzia sozio-emozionala

WEBINARRERAKO LOTURAK

1. SAIOA (Irailak 14) 17:00-19:00

2. SAIOA (Irailak 20) 17:00-19:00

3. SAIOA (Irailak 22) 17:00-19:00

4. SAIOA (Irailak 27) 17:00-19:00

5. SAIOA (Irailak 29) 17:00-19:00

1. Informazioa


HELBURUAK:

  • Norberaren ongizatea handitzea, gaitasun emozionalak eskuratuz.
  • Autoezagutza emozionalean sakontzea, norberaren emozioak hobeto ezagutuz eta adieraziz.
  • Prestakuntza teoriko-praktikoa jasotzea printzipio orokorretan sakontzeko.
  • Genero-estereotipoekin zerikusirik ez duten gaitasun emozionalak lantzeko tresnak ezagutzea eta horietan trebatzea.
  • Plangintza txiki bat egitea, pertsona bakoitza, bere beharretatik abiatuta, emozionalki trebeagoa izan dadin zentroan.


EDUKIAK


1. SAIOA: Zer da hezkuntza emozionala

  • Zergatik eta zertarako egiten dut prestakuntza hori?
  • Zientziaren ekarpenak
  • Hobekuntzaren zirkulua. Hobetzeko plan estrategikoa.
  • Adimen anitzak eta adimen emozionala.
  • Gaitasun emozionalak
  • Hezkuntza emozionala


2. SAIOA: Kontzientzia emozionala eta erregulazio emozionala

  • Emozioa eta sentimenduak
  • Galaxia emozionalak
  • Sinesmenak eta balioak
  • Prozesu kognitiboak

3. SAIOA: Autonomia emozionala

  • Autoezagutza pertsonala eta autoestimua
  • Identitatea eraikitzea
  • Erresilientzia

4. SAIOA: Gaitasun soziala

  • Lotura emozionala
  • Enpatia
  • Asertibitatea

5. SAIOA: Bizitzarako eta ongizaterako gaitasunak

  • Uste mugatzaileak
  • Distortsio kognitiboak/Sabotaje emozionalak


DATAK:
Irailak 14, 20, 22, 27, 29.
Urriak 10 arte 5 orduko lan pertsonala
ORDUTEGIA
17:00-19:00

2. Hizlaria

ANTONI GINER TARRIDA

 

Ikasketak/prestakuntza

Psikologia klinikoan lizentziatua
Masterra: familiako psikoterapeuta sistemikoa
Masterra: herritartasunerako Hezkuntza eta Balioak
Pedagogian doktorea

Ibilbide profesionala
Bartzelonako Hezkuntza Fakultateko irakasle elkartua
«Eskolta´m» proiektuko partaide
Tutoretza eta Lidergoko Graduondoko Zuzendaria
Mentoria eta Hezkuntza Coachingeko Graduondoko zuzendaria
Hezkuntza Emozionaleko erreferentziazko bi taldetako kidea: GROP eta RIEBB
Gaur egun, Kataluniako Hezkuntza Departamentuko Hezkuntza Ikuskaritzan lan egiten du.

3. Erabilitako materiala

1. SAIOAN ERABILITAKO AURKEZPENA:

 

2. SAIOAN ERABILITAKO AURKEZPENA

 

3, SAIOAN ERABILITAKO AURKEZPENA

4. Prestakuntza bukaerako lana

Saioetan bideoak, artikuluak eta beste proposamenak egongo dira. Proposamen horietatik saioz-saio hiru funtsezko kontzeptu nabarmendu beharko dira. Azken helburua  planifikazio bat egitea da, zuen lanari begira. Planifikazioa egiteko txantiloiak bidaltzen dizkizuegu, lagungarriak izango zaizkizuelakoan. Bi eranskin dira: “PLAN-AURRETIK” eta “PLANIFIKAZIOA-IRAKASLEAK”

Hona hemen horren inguruko ARGIBIDE batzuk:

  • Nortzuk aurkeztu beharko duzue lana? Ziurtagiria jaso nahi duzuenok.
  • PLANIFIKAZIOA-IRAKASLEAK” txantiloia beteta aurkeztu beharko duzue. Bidaltzeko  azken eguna  urriak 10.
  • Zein izenarekin aurkeztu beharko duzue lana? Gorde izen honekin “ABIZENA1_ABIZENA2_IZENA_planifikazioa”
  • PLAN AURRETIK”  txantiloia ez da aurkeztu beharko. Bertan aurkezten da planifikazioa egin baino lehen lagungarria izan  daitekeen hausnarketa.

 

Eraginguneak*: Dakizuenez, 18 berritzegune zirenak, 10 eraginguneetan batu dira:

A01+A02(Gasteiz) / B01+B02(Abando+Txurdinaga) / B03+B04+B05(Sestao+Barakaldo+Ortuella) / B06(Zaratamo) / B07+B08(Getxo+Leioa) / B09+B10(Durango+Gernika) / G01(Donostia) / G02(Irun) / G03+G04(Eibar+Ordizia) / G05+G06(Zarautz+Lasarte)

 

 

DESKARGATZEKO MATERIALA

PLANIFIKAZIOA IRAKASLEAK

PLAN AURRETIK