NI ETA NIRE TALDEA
Eskolako bizikidetzaren kudeaketa eraginkorra izan dadin, ikasleen dimentsio emozionala garatzea funtsezkoa izango da, hauen garapen integrala sustatuz. Horretarako, norberaren eta besteen emozioak ezagutu, ulertu eta kudeatu behar dira, eskola-komunitateko kideen artean ongizate emozionala eta enpatia bultzatuko dituen hezkuntza-ingurunea sustatuz.
Honekin lotuta dauden dinamika ezberdinak proposatzen ditugu eremuetan banatuta:
- Nire barnera begira (norbere gorputza entzuteko unea)
- Elkar ezagutzen (Oinarrizko emozioak)
- Nola sentitzen gara (Gure egoera emozionalaz jabetzen)
- Nola sentitzen dira? (Besteen emozioak identifikatzea)
- Autoebaluazioa
Arlo bakoitzetik, gutxienez bat egitea aholkatzen dizuegu.
Helburuak
- Oinarrizko emozioak identifikatzea eta izendatzea
- Bere emozioak identifikatzea eta horiei hitza jartzea.
- Besteen emozioak identifikatzea eta errespetuz jokatzea.
- Ongizate pertsonala eta taldekoa garatzen hastea.
Ebaluazio-irizpideak
- Lankidetza
- Komunikazio enpatikoa
- Errespetua
- Partaidetza
Lorpen-adierazleak
- Oinarrizko emozioak ezagutzen ditu
- Bere emozioak identifikatzen eta sailkatzen ditu
- Besteen emozioak identifikatzen ditu.
- Gogotsu eta errespetuz parte hartu du proposatutako dinamiketan.
Jarduerak
- Aterkia
- Bihotza
- Tentsio erlaxazioa
- Armiarma sarea
- Ipuina sortzen
- Kazetariak gara
- Hauek dira gure emozioak LH1
- Hauek dira gure emozioak LH2
- Emoziotegia
- Zein emozio da hau? LH1
- Zein emozio da hau? LH2
- Ezetz gogoratu! LH1
- Hau bikotea LH2
- Kaleidoskopio
- Honelakoa da nire bihotza
- Sentimenduen txokoa
- Emozioak paperean
- Zer diote artelanek
- Emozioen erantzunak
Denok Bat: besteen emozioak identifikatzea
- Ruleta emozionala
- Estatuak gara
- Emozioak antzezten
Autoebaluazioa
- Autoebaluazio-fitxa