NI ETA NIRE TALDEA

Eskolako bizikidetzaren kudeaketa eraginkorra izan dadin, ikasleen dimentsio emozionala garatzea funtsezkoa izango da, hauen garapen integrala sustatuz. Horretarako, norberaren eta besteen emozioak ezagutu, ulertu eta kudeatu behar dira, eskola-komunitateko kideen artean ongizate emozionala eta enpatia bultzatuko dituen hezkuntza-ingurunea sustatuz.

Honekin lotuta dauden dinamika ezberdinak proposatzen ditugu eremuetan banatuta:

  • Nire barnera begira (norbere gorputza entzuteko unea)
  • Elkar ezagutzen (Oinarrizko emozioak)
  • Nola sentitzen gara (Gure egoera emozionalaz jabetzen)
  • Nola sentitzen dira? (Besteen emozioak identifikatzea)
  • Autoebaluazioa

Arlo bakoitzetik, gutxienez bat egitea aholkatzen dizuegu.

 

Helburuak

  • Oinarrizko emozioak identifikatzea eta izendatzea
  • Bere emozioak identifikatzea eta horiei hitza jartzea.
  • Besteen emozioak identifikatzea eta errespetuz jokatzea.
  • Ongizate pertsonala eta taldekoa garatzen hastea.

Ebaluazio-irizpideak

  • Lankidetza
  • Komunikazio enpatikoa
  • Errespetua
  • Partaidetza

Lorpen-adierazleak

  • Oinarrizko emozioak ezagutzen ditu
  • Bere emozioak identifikatzen eta sailkatzen ditu
  • Besteen emozioak identifikatzen ditu.
  • Gogotsu eta errespetuz parte hartu du proposatutako dinamiketan.

Jarduerak

Nire barnera begira   

  1. Aterkia
  2. Bihotza
  3. Tentsio erlaxazioa

 

Elkar ezagutzen

  1. Armiarma sarea
  2. Ipuina sortzen
  3. Kazetariak gara

 

Nola sentitzen gara

  1. Hauek dira gure emozioak LH1
  2. Hauek dira gure emozioak LH2
  3. Emoziotegia
  4. Zein emozio da hau? LH1
  5. Zein emozio da hau? LH2
  6. Ezetz gogoratu! LH1
  7. Hau bikotea LH2
  8. Kaleidoskopio
  9. Honelakoa da nire bihotza
  10. Sentimenduen txokoa
  11. Emozioak paperean
  12. Zer diote artelanek
  13. Emozioen erantzunak

 

Denok Bat: besteen emozioak identifikatzea

  1. Ruleta emozionala
  2. Estatuak gara
  3. Emozioak antzezten

 

 Autoebaluazioa

  1. Autoebaluazio-fitxa