Sintonia-unea

1. Gora bihotza! 

Arreta arnasketara eramateak lasaitzen laguntzen du. Kontzentrazio ariketa horiek behin eta berriz egin behar dira ikasleak trebatu arte.

 

HELBURUA

  • Arnasaren bidez nork bere emozioekin, pentsamenduekin eta gorputzarekin konektatzea.

GARAPENA

Erlaxatzeko leku lasai bat behar da. Postura ezberdinak erabili daitezke erlaxatzeko. Gelan eserita egin daiteke, bizkarra tente, besoak izterren gainean eta begiak itxita. Erlaxatzeko ezinbestekoa da arnasketa sakon eta lasaia mantentzea. Saiatuko behar da  isilik egoten.

Erlaxatzerakoan burua ere lasaitu behar da. Saiatuko dira  buruko pentsamenduak blokeatu gabe, lasai eta modu libre batean uzten. Arretara arnasketara eramatea lortu dutenean, arnasa hartzean gorputza nolakotasun baikorrekin beteko dutela imajinatzea eskatuko diegu ikasleei: konfiantza, maitasuna, lasaitasuna, apaltasuna, ausardia, intuizioa, sormena, eskuzabaltasuna, pazientzia, … 

Arnasa botatzean ongizatea oztopatzen duten iluntasunak botatzen dituztela imajinatuko dute:  beldurrak, inbidiak, kezkak, lotsak, tristurak, … Arnasa hartzetarakoan argiz beteko dira eta botatzerakoan iluntasunak askatu. Arnasa hartu ondoren barruan bi edo hiru segundoz eusteko proba egin dezakete ere, gero arnasa poliki-poliki askatzeko, lasaitasunaren sentsazioa indartuz. 

Erlaxazio saioa amaitzerakoan, arnasa sakon hartu, begiak ireki, besoak eta hankak poliki mugitu gorputza luzatu eta bortizkeriarik gabe pixkanaka altxatuko dute.

 

DENBORA

7 minutu

BALIABIDEA

Audio hau izango da ardatza: Argitasunak onartzen.mp3 (Egilea: Marina Pintos)

GORA BIHOTZA!