TREBETASUN SOZIO-EMOZIONALA
Trebetasun sozio-emozionala garatzeak gure emozioak ulertzen eta kudeatzen lagunduko gaitu. Besteekiko harremanak zenbat eta osasuntsuagoak izan, lankidetzan aritzeko gaitasuna orduan eta indartsuagoa izango da. Hezkuntza-arloan, honen garapena sustatzeak, ikasteko giro egokia sortzen lagunduko digu, gure ikasleen artean enpatia, erresilientzia eta autokontzientzia sustatuz.
Trebetasun honen garapena, desberdintasun indibidualak ulertzera eta errespetatzera eramango gaitu bizikidetza baketsua sustatzen duten arauak ezarriz. Honek guztiak, gizarte inklusibo batetarako oinarri sendoak eraikiz.
Honekin lotuta dauden dinamika ezberdinak proposatzen ditugu eremuka banatuta:
- Nire barnera begira
- Taldea ezagutzen
- Desberdinak gara
- Arauak adosten
- Autoebaluazioa
Helburuak
- Norbere sentimendu eta emozio batzuk identifikatzea
- Enpatiarako gaitasuna eta asertibitatea garatzea.
- Kideen arteko komunikazioa hobetzea
- Denok errespetua merezi dugula aitortzea
Ebaluazio-irizpideak
- Partaidetza
- Errespetua
- Enpatia
- Komunikazioa
Lorpen-adierazleak
- Sentimendu eta emozio batzuk beregan identifikatzen ditu
- Jokabide asertiboak izaten hasi da egoera batzuetan.
- Beste pertsonekiko komunikazioa hobetzen ari da.
- Planteatutako dinamiketan parte hartze aktiboa izan du
Jarduerak
- Kask kask oskola
- Trebetasun sozio-emozionala
- Arnasa hartzen
- Nor naiz? LH1
- Nor naiz? LH2
- Animaliakin jolasean
- Jolas kooperatiboen saioa I
- Jolas kooperatiboen saioa II
- Gora arantzak
- Etxetxoa
- Ia beti maite zaitut
- Desberdintasunen marrazkia (LH1)
- Desberdintasunen marrazkia (LH2)
- Arauekin jolasten
- Gela zoriontsua
- Irudiak lantzen
Autoebaluazioa
- Autoebaluazioa